FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Księga Magi Elfów

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum .:Stratosfera:. Strona Główna :: Biblioteka Królewska
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carina Sin
Okropna offtopiara
Okropna offtopiara



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klan Shankhanta

PostWysłany: Czw 16:42, 03 Sie 2006    Temat postu: Księga Magi Elfów

WSTĘP

Drogi Czytelniku!
Elfy istnieją chyba od zawsze - nikt nie jest w stanie podać dokładnej daty powstania pierwszego elfa. Tak, czy inaczej, elfy zawsze były istotami szlachetnymi, pełnymi gracji, ale także silnymi, mocnymi. W mitologii elfickiej dużą rolę w poczynaniach elfów zawsze miała magia. Magi elfy używały zawsze, chociaż długo pracowały nad doskonaleniem swoich technik. Każdy elf jest inny - tak samo jak rodzaj magi, który używa.
A więc, czytelniku, jeśli nie jesteś elfem, ta książka na nic ci się nie przyda. Tylko Nauzykaa Perifetess, piaskowy wojownik zdołał opanować magię elfów, nie będąc jednym z nich.
A jeśli jesteś Elfem, czytelniku, to tutaj znajdziesz wiele kanonów magi, które - jeśli będziesz silny i cierpliwy - na pewno opanujesz...

Siedem zasad Tai - Jitsu, czyli elfickiej sztuki walki:
1. Siła
2. Zwinność
3. Szybkość
4. Inteligencja
5. Harmonia Ducha
6. Samokontrola
7. Grupowe działanie/ przyjaźń


Rozdział 1
Techniki Żywiołów


Żywioły to nieodłączni przyjaciele elfów - każdy panuje nad innym, w zależności od mentalności i...osobowości. To nie elf wybiera żywioł, to żywioł wybiera elfa. - senssei Rubin z wioski Dimenta w hrabstwie Kiro.

Początkowo elf panuje tylko nad jednym żywiołem. Na 4 levelu może wybrać drugi, a na 6 kolejny. Na poziomie 8 elf panuje już nad wszystkimi żywiołami i może używać wszystkich specjalnym ataków!

Energia
Woda
Ogień
Ziemia
Powietrze
Metal


- Energia
Specjalne ataki, których może używać elf, który opanował energię

1. Toi - Chi Boyraa
(wyssanie energi wroga)
Ułożenie rąk: ręka przyciśnięta do czoła wroga
Działanie: Jeśli uda ci się wykonać ten atak, po prostu wygrywasz. Jednakże, do wykonania ataku potrzebujesz przynajmniej 500 punktów energi. Inaczej nie uda ci się wykonać ataku. Atak ma także jeszcze jedną wadę. Po jego wykonaniu, użytkownicy zazwyczaj sami mdleli Razz

2. Sinto Machademi
( Kula Energetyczna)
Ułożenie rąk: Ręcę złożone razem z małą przerwą między nimi
Działanie: Kula rzucona w przeciwnika zabiera mu 50 procent energi. Aby wykonać atak, twoja zwinność powinna sie równać conajmniej 17 punktów - inaczej nie trafisz...

3. Exo Illusion
( Sztuczka Iluzjonisty)
Ułożenie rąk : swobodnie przylegające do skroni
Działanie: Techniki tej raczej nie używa się podczas walk - za to bardzo przydaje sie podczas misji! Atak polega na stworzeniu iluzji i zamknięciu przeciwnika w nierealnym świecie. Efekt utrzymuej się przez godzinę. Dobre na strażników, niepotrzebnych świadków i ofiary.


- Woda
Specjalne ataki, których może używać elf, który opanował wodę.


1. Attacke de Aqua
(Atak Wodny)
Ułożenie rąk: Proste, skierowane w stronę wroga
Działanie: Krótko mówiąc, jest to spory i zimny prysznic. Zabiera wrogom 60 procent energi.

2. Horriba Tai
(Technika powodzi)
Ułożenie rąk : Skierowane ku górze
Działanie: Jeśli uda ci siewykonać ten atak, po prostu wygrywasz, a strumień wody zalewa przeciwnika. Jednak aby go wykonać, twoja energia powinna się równać 350.

3. Tai no Posejdon
( Technika Posejdona)
Ułożenie rąk: tak zwane "falujące dłonie" - długie, płynne ruchy rękami w górę i w dół.
Działanie: Użytkownik zamienia sie w wodę - w takiej postaci nie może stać mu się żadna krzywda, ponieważ woda szybko wyparowuje. Dobre do uciekania z pola walki.

- Ogień
Specjalne ataki, których może używać elf, który opanował ogień


1. Gar don ta ochimre
( Przywołanie pożaru)
Ułożenie rąk: Palec środkowy i serdeczny złożone razem na prawe ręcę (jeśli jesteś praworęczny) lub na lewej ( jeśli piszesz lewą ręką).
Działanie: Wokół elfa wybucha ogień o ogromnej sile. Użytkownikowi zabiera 50 %, a atakowanemu 90 %.

2. Iro de Tai
( Technika wiązania )
Ułożenie rąk zaciśnieta w pięść
Działanie: Atakowany zostaje uwiązny ogniem - użytkownikowi zabiera to równowartość wytrzymałości, atakowanemu nei zabiera nic. Teraz elf może zaatakować dwa razy pod rząd...

3. Lavirette Tai
(Technika Smoka)
Ułożenie rąk: Palec wskazujący na wargach
Działanie: Polega na wyrzucenia z siebie ogromnej ilości ognia, zupełnie jak smok. Atakującemu zabiera równowartość wytrzymałośc, a atakowanemu 60 %.

- Ziemia
Specjalne ataki, których może używać elf, który opanował ziemię.


1. Gehe Romde Tai
( Technika Dzikich Pnączy )
Ułożenie rąk: przyłożone do ziemi
Działanie: Dzikie, ostre i kolczaste pnącza wyrastają spod gruntu, kalecząc przeciwnika. Zabiera 60 % życia przeciwnika. Użytkownikowi zabiera równowartość wytrzymałości. Zaleca się używanie przy dużej energi.

2. Kreuza Tai de Oyax
( Klatka Dzikich Pnączy )
Ułożenie rąk Ręcę powinny być kierowane tak, jakbyś chciał narysować klatkę. Od tego zależy, jaka kaltka będzie!
Działanie: Wroga oplata klatka z pnącza. Atakujący może atakować dwa razy pod rząd.

3. Inferno-Res Tai
( Technika Potępienia )
Ułożenie rąk: pięści zaciśnięte nad głową
Działanie: Burza piaskowa zakopuje ofiarę.
Jeśli uda ci się wykonać ten atak, po prostu wygrywasz. Musisz mieć jednak conajmniej 500 energi.

- Powietrze
Specjalne ataki, których może używać elf, który opanował powietrze.

1. Yaflakes Yalat Yet
( Joniczny podmuch wiatrów )
Ułożenie rąk Prawa i lewa rozłożone po bokach
Działanie: Przywołuje silny wiatr, który zabiera wrogowi 30 % energi. Zabiera użytkownikowi 2 rzuty kostką. Atak nie jest silny. Dobry podczas misji i do podsycania ognia.

2. Sarpedon
( Tajfun )
Ułożenie rąk: Otwartą dłonią do celu, który chcemy atakować, kciuki skrzyżowane, reszta palców "sklejona" razem.
Działanie: Ogromny tajfun porywa przeciwnika, zazwyczaj upuszczając go kilka kilometrów dalej. Dostępne od 2 levelu. Jeśli wykonasz ten atak, automatycznie wygrywasz!

3. Torpedo Tai
( Techniak Torpedowa )
Ułożenei rąk: Skrzyżowane, tak jak recę w grobach faraonów
Działanie: Powietrze wokół atakującego zbiera się masowo, tworząc halucynacyjnych kilku napastników. Przeciwnik musi wybrać, kogo chce zaatakować - jeśli wybierze źle, w następnym ruchu elf może atakować dwa razy.

- Metal
Specjalne ataki, których może używać elf, który opanował metal.

1. Ziprfrida lii Tai
( Skrzywienie czasu )
Ułożenie rąk: obojętne
Działanie: Ogłupia przeciwnika pozwalając na TRZY ataki pod rząd.

2. Hymen-Ra
( Przywołanie Metalu )
Ułożenie rąk: Prawa ręka przecinająca powietrze przed twarzą
Działanie: Kawałki metalu miażdzą przeciwnika. Zabiera mu to 90 % mocy, a użytkownikowi 50 %.

3. Metamorfus Ti
( Technika metamorfozy)
Ułożenei rąk: Nad głową, luźne
Działanie: Zamienia przeciwnika w kawałek metalu. Do ucieczki.

------------------------------------------------------------------------------


Na koniec rozdziału słów kilka...
Magia żywiołami jest najstarszą magią znaną elfom. Mimo, że nie ma w sobie ciemności ani mroku i jest ogólnie używana, z nią, tak jak z każdym rodzajem magi powienieneś uważać!
Pamiętaj, że czary to nie zabawka! Używaj ich tylko w czasie misji, w walkach i w wypadku zagrożenia misji.
Autor


Rozdział 2
Biała Magia

Białą Magię można opanować od 3 levelu. Jest główną formą magi używaną przez strażników bram wiosek i miast. Już od dawna toczy się spór, czy biała magia jest rodzajem magi, czy być może zborem sztuczek. Jedni mówią, że biała magia jest po prostu sztuką nowocześniejszą i dlatego nie podoba się starym pokoleniom. Inni, głównie ludzie strasi, że biała magia to zbiór szczeniackich sztuczek, wymyślony i używany głównie do dowcipów. I jedni, i drudzy się mylą...
Rodzaj tej magi został tak naprawdę obmyślony już tysiące lat temu. Niestety, używanie go zostało obszernie zabronione, kiedy doszło do seri nieszczęśliwych wypadków w Limena Ombre, spowodowanej nieuważnymi użytkownikami.
Magi można znów używać od ostatniego święta zieleni, chociaż nie jest to popularne.


Techniki Białej Magi:
Biała Magia przewiduje dwa rodzaje zaklęć - Przemianowych i obronnych.
Te pierwsze służą do przemiany innych ludzi w zwierzęta, przewidują wiele trików a obronne chronią przed czarną magią i są obfite w tarcze.
W białej magi zaklęcie wystarczy głośno wypowiedzieć.

Zaklęcia Przemianowe

Wykonalne od 3 poziomu

Liveretti - lewitacja
Vinci Tretegus - ogłuszenie przeciwnika ( jest nie zdolny do walki, ale działa to tylko dopóki go nie zaatakujesz )
Harpina - Niewidzialność

Wykonalne od 4 poziomu

Vintarge - Przemiana w...

***

Kumro - żabę
Hori - konia
Pyton - węża
warse - psa
Muomi - Kota
Efez - ważkę

Dostępn od 7 poziomu

Exodinius - Stwarza halucynacje, np. pięknej, nagiej kobiety, co działa ogłupiająco na mężczyzn Wink
Moveretoos - Kula świtła, wybuchajaca, kiedy dotknie ziemi - zabiera użytkownikowi 50 %, a atakowanemu 90 %

Zaklęcia Obronne

Dostępne od 6 poziomu

Areta Mill Tai - Chroni przed czarną magią
Timalos - Wytwarza pole siłowe, które może pochłonąć 5 ataków, po czym znika!

Na koniec słów kilka....
Biała Magia jest niepopularna i niektórzy po prostu nie lubią jej stylu. Jeśli ci nie odpowiada - pamiętaj, że największą potęgą są żywioły!

Rozdział 3 -Czarna Magia....

Czarna magia jest zakazana w życiu codziennym. Używanei jej bez potrzeby jest surowo karane, nawet pozbawieniem wolności poprzez dożywocie połączone z ciężkimi pracami.
Nigdy nie baw się czarną magią!

Magia jest dostępna od 4 levelu...


Zabicie napastnika.

Zaklęcia słowne

Avera Metroum Zintos - przecina przeciwnika na połowę, zabiera ci 50 HP
Geihen Shen Den Gon Tu - Pozwala dostać sie do mózgu ofiary i gwarantuje bolesną śmierć, zabiera ci 80 HP
Fot Rotre - Ofiarę otacza czarna poświata i łamie prawa grawitacji, zabiera ci 10 HP, a przeciwnikowi 100 HP
Turaya - Wymusza mdlenie, zbaiera ci 10 HP
Exo Dominus - Wzywa umarłych i duchy, zabiera ci 90 HP, a przeciwnikowi 300 HP
Gorgona - Przywołuje mitycznego stwora - himerę. Tobie zabiera całe życie, ale za to nie musisz juz walczyć.

Technika wskrzeszania
Osoby, które opanowały czarną magię mogą wskrzeszać umarłych z grobu, ale aby to zrobić, muszą poświęcić inną żywą duszę.

4. Inne, niestandartowe techniki
Są to techniki, które nie są zakwalifikowane do poważnej magi. Niepoważne używanie zaklęć, np. zamienienie się w mydło w damskiej toalecie, aby podejrzeć swoją dziewczynę, często kończy się nakryciem, szczególnie, jeśli są używane przez fajtłapy.
Nie znajdziesz ich w tej książce, ponieważ tu omówiliśmy tylko poważne sztuki Tai Jitsu.


Mam nadzieję, że pomogłem wam rozszerzyć horyzonty. Rodzajów magi pewnei jest wiecej, niż nam siewydaje i nei wszystkie zostały jeszcze odkryte. Mam tylko nadzieje, że ta ksiega będzie z wami podczas nauki technik Tai Jitsu.
Powodzenia!
Senssei Hyperion z wioski Chimajros, hrabstwo Maryala

__________________________________________________________________


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Carina Sin dnia Nie 20:23, 01 Paź 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ice
Mad Admin
Mad Admin



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lifestream

PostWysłany: Pią 7:51, 11 Sie 2006    Temat postu:

O, <CENSORED>
ODJAZD!
Może nawet zostanę półelfką. A mogę zrobić ksiegę magii jowiszan? PROOOSZĘ!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dimix
Bóg zła
Bóg zła



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: a z d..... z domu

PostWysłany: Pią 8:46, 11 Sie 2006    Temat postu:

my mamy biala magie.... glupie troche nie? dopiero od 3lv...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum .:Stratosfera:. Strona Główna :: Biblioteka Królewska Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     .:Stratosfera:.: Dołącz do tych, którzy już wiedzą...     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin