Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carina Sin
Okropna offtopiara
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klan Shankhanta
|
Wysłany: Wto 20:46, 21 Lis 2006 Temat postu: Nowa sta - niedługo zaczna sie zmiany... |
|
|
Chcę tylko zapowiedzieć, że razem z przeniesieniem na inny serwer, zmienimy klimat.. neidługo dam na ten temat artykuł, a wy przygotujcie sie na zmianę ^^
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rikmaru
Komandos
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ruiny Lorderonu
|
Wysłany: Wto 21:01, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
scream
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dimix
Bóg zła
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: a z d..... z domu
|
Wysłany: Wto 22:27, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
hmm, nowa sta... jakbys usunela "zatrudnie" to by to nie najgorzej wygladalo
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Carina Sin
Okropna offtopiara
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klan Shankhanta
|
Wysłany: Śro 19:35, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem, wiele błędów popełniłam... kończę arta ^^
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dimix
Bóg zła
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: a z d..... z domu
|
Wysłany: Śro 19:39, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
usun sklepy przez uzytkownikow, dodaj wszystkie zalety ras OD RAZU, dodaj questy, powiekrz wartosc $ oraz levela a moze byc calkiem niezle (tyle ze to i tak za malo graczy bedzie zeby sensownie mozna bylo grac)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Carina Sin
Okropna offtopiara
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klan Shankhanta
|
Wysłany: Czw 18:40, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Narazie napisałam tyle... czego jeszcze chcecie się dowiedzieć i co o tym myślicie?
Volta: Widzę tego Orka! Strzelam do niego 4 strzalami.
Narrator: 2 strzaly nie trafily, jedna utkwila w nodze, a druga w ogonie. Ork żyje…
Volta: Cóż, ja juz nie mam strzał w łuku, a swój miecz sprzedałam.
Narattor: To nic. Po prostu uciekaj.
Volta: Nie mogę.
Narrator: Musisz… co ci zostało?
Volta:… honor… ?
Ogółem
No rozsiądź się, stary! Co tam w wielkim świecie? Widzisz, jak dla mnie ten świat to zadupie, same krowy, chaty i chłopi, rozumiesz, nie? Ale nie żebym narzekała. Bo jest tu jedna rzecz, bez której nie mogłabym żyć – Magia! Ech, no, pytasz się mnie, czy ty też będziesz czarować. No to zależy... jak np. postanowisz być takim tępym , to na co ci magia? Weź topór w ręcę, tak jak reszta tych kretynów i poodcinaj wrogom głowy. My, elfy, walczymy z klasą...
Samouczek
Każdy z nas musi na początku przejść przez samouczek. Po co? A po to, żebyś nie walczył mapą, a nie ścierał potu z czoła maczugą! Coś ty sobie myślał, że od razu zaczniesz walczyć ze złymi dyktatorami i orkami? Nieodczekanie!
A więc o tym samouczku... zaczyna sie on w akademi Shaleen - jest dość krótki, ale zapewni ci wszelkie podtstawowe informacje. Handlarstwo, umiejętności łotrzyka, walka wręcz i magia... niektóre z nich możesz ominąć...zależy to od twojej specjalizacji – jeśli np. twoją najmocniejszą strona jest walka wręcz, to kurs magii możesz pominąć. Są jednak podstawowe rzeczy, np. mapa i orientacja w terenie, cholernie potrzebne pierdoły, które każdy musi znać. Dodam jeszcze, że im wiecej rzeczy opanujesz oraz im więcej sukcesów osiagniesz, tym większa szansa na świetlaną przyszłość. Słuchaj uważnie swoich mistrzów, bo po zakończeniu kursu nie ma opcji wznowienia go – akademia zostanie znowu ukryta.
Początki
Kiedy już wyjdziesz z akademi, możesz się trochę pokręcić po ulicach naszego miasta. Ale na początku najważniejsze jest, aby znaleźć sobie mentora, który będzie udzielał nam regularnych treningów. Treningi bardzo pomagają w rozwijaniu naszej kondycji – po każdym treningu wychodzimy od naszego mistrza trochę mądrzejsi, trochę sileniejsi. W zależności od rodzaju lekcji zwiększają się inne umiejętności.
Mistrza możemy znaleźć czytając gazetę naszego miasta – „Dziennik Shaleen”, lub szukając go na ulicy.
Reputacja
Twoja reputacja w mieście jest bardzo ważna – to dzięki niej zdobywasz nowe wpływy, przyjaciół, sprzymierzeńców. Jak zachować dobrą reputację? Walczyc z honorem, nie mieszać się w cudze sprawy, nie uważać się za lepszego od innych, pomagać, ale tu również nie za często – niektórzy będą próbowali cie wykorzystać! Reputacja może spaść do zera, jeśli ktoś nakryje cię na niehonorowej taktyce czy oszustwach! Więc pilnuj się! Są różne typy reputacji – i tej dobrej, i tej złej. Np. staniesz się popularnym magiem, jeśli swoimi czarami wygrasz wiele walk. Reputację obywatela z klasą zyskasz trzyamąjc się szalcheckich norm zachowania.Typowy „niegroźny” obywatel to taki, który coedziennie rano będzie przychodzić do karczmy, a wieczorem pójdzie do kaplicy czy będzie ślęczał nad ksiązkami... Dziwisz się, że tak mało postaci jest niegroźnych?! Kto by do jasnej cholery chiał mieć takie życie?
Rasy
No, tutaj już mamy całkiem spory wybór... a mianowicie – ludzie, elfy, krasnoludy (bleee!), druidzi, niziołki, demony, nieumarli, gnomy, orki i sheveny. Każda z ras jest w całości unikalna, wraz ze sposobem walki, zwyczajami, zachowaniem i przesądami. Takie np. elfy... ach, no, o nas mogę mówić wiele! Uwielbiamy tańce, śpiew i przyjęcia! Wiele ludzi uznaje nas za niesamowicie piękne... posługujemy sie magią – po co się bedzięsz brudzić krwią? Jeśli już używamy broni, to tylko łuku czy „techniki Syryjskiej” – jest to styl walki polegający na dwóch mieczach na dwie ręcę. Prawdziwa maszynka to zabijania!
Demony to z koleji bestie śmierci i czarnej magi... prawie każdy demon potrafi wskrzeszać umarłych (klasa alchemika lub szamana – o klasach przeczytasz za chwilę).
Nie ważne jakiej broni używają, zawsze skutki są fatalne... dla wroga!
Klasy/Charaktery
Na początku zawsze wybierasz charakter i klasę postaci. Możesz być „chaotycznym dobrym”, czyli zakręconym marzycielem, który, chociaż nikomu źle nie życzy, czasami coś zbroi. Taki buntownik nie może zagrzać sobie miejsca – ma swoją walniętą ideologię życia. Oczywiście, możesz być także „typoweym złym”, który to bez skrupułów będzie zabijał nawet nikomu niewinne postacie, ale z morderców nie będzie się niczym wyróżniał. Najbardziej zalecany charakter to – typowy neutralny, czyli pierwsza opcja z neutralnych.
Klasy... o, tutaj wybór jest duży : mamy barda, łotrzyka, magika, alchemika, kapłana, wojownika, szamana... no, i chyba jeszcze z kilka, nie wiem, kiepska pamięć! Najważniejsze jest to, że nie każda rasa może wybrać każdą klasę – umiejętności szamana może posiąść tylko demon, druid lub nieumarły. Z koleji magikiem nie może być krasnolud (i co wy na to teraz, palanciny? Hue, hue, hue!) lub ork. Te pierwsze najbardziej pasują do wojowników i świetnie panują nad toporami.
Walki – Combat System
Zamiast dokładnie opisywać jak wszystko działa, narazie dam wam tylko opis typowej walki. Wciąż mamy normalne ataki i tede, ale tym razem określony atak nie musi zawsze wyglądać tak samo. Ważna jest wasza wyobraźnia. Poza tym gracze nie od początku znają wszystkie swoje ataki – kiedy przechodzą na następny poziom, nowe zdolności przesyłane są na pw. Nie chce wam odbierać radości odkrywania
Jeszcze mały sczegół – przeciwnicy sami ustajalą zasady. Jesli zdecydują, że przegra ten, kto pierwszy odskoczy – niechże tak będzie. Jeśli przegra ten, kogo życie spadnie poniżej 50 – dobrze, niech i tak będzie! Ja jestem tylko sędzią, który wam pomaga i piszę jakie były skutki tego i siamtego... A oto walka:
Revello (elf): S’hmah Deturi Len’grande! Rzucam zaklęcie „Zniszczenie broni” i cofam sie o kilka kroków. Jestem gotowy na uruchomienie zaklęcia „Magiczna zbroja”.
Dasha (druid): Używam swoich zdolności alchemicznych aby złożyć moją buławę, zajmuje mi to kilka sekund. Jestem jednak zbyt osłabiona, aby walczyć dalej. W razie czego mogę odskoczyć, ale patrząc na mój teraźniejszy stan zależy to od brawury mojego przeciwnika.
Revello: Widzę, że Dasha jest słaba. Postanawiam użyć zaklęcia o dużym polu ataku. Błyskawicznie wybieram „Falę Avytayane”. Weilkie światło wubycha po środku Sali.
Dasha: *odskakuję*. Sędzio, czy udało mi się uniknąć ataku?
Sędzia: Skoczyłaś, ale nie dosięgnęłaś za zasięg zaklęcia. Mimo to Revello nie pozbawił cię całości życia. Traicsz połowę – zostaje ci 100 HP. Twoja kolej.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Karevos
Mroczny Przywódca Demonów
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Otchłani
|
Wysłany: Czw 20:12, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja proponuje stworzyc cos na wzor PBF ja moge wam pomoc Ice pewnie też się zgodzi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Ice
Mad Admin
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lifestream
|
Wysłany: Czw 21:19, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się. Jeśli potrzebujecie kogoś na czarnego charaktera, weźcie moja siorkę, ona zna sie na tym.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Karevos
Mroczny Przywódca Demonów
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Otchłani
|
Wysłany: Czw 21:24, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
hehe ta uczynimy ja od razu glowna ZŁĄ lol a kto MG bedzie??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Ice
Mad Admin
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lifestream
|
Wysłany: Czw 21:27, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Mam kilka propozycji.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Karevos
Mroczny Przywódca Demonów
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Otchłani
|
Wysłany: Czw 22:21, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Pierwszy MG oczywiście Carina nasza bogini ^^ drugi ty Ice a trzeci moge byc ja
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Carina Sin
Okropna offtopiara
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klan Shankhanta
|
Wysłany: Czw 23:06, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
MG... e tam, ja będę czymsw rodzaju poszukiwaczki przygód, która jest dość znana i obeznana w mieście... cóż, czarnych charakterów zawsze potrzeba, nie? Podoba wam się nowy system walk?
A inspirację mam z Neverwinter Nights... fantastyczna gra... ekhem, Ice, jesteś pewna, że ty sama nie jesteś "troszeczkę" diaboliczna?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dimix
Bóg zła
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: a z d..... z domu
|
Wysłany: Czw 23:08, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
hmm... dyskryminujesz krasnolodow? ork nie moze byc magiem... a szamanem? (wiecie, tance kolo ogniska i uga buga)
ps carina, gralas w gothica? czy orki moga byc takie jak w gothicu? bo pogralbym se tkaim orkiem ^^
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Ice
Mad Admin
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lifestream
|
Wysłany: Pią 18:29, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja bym nie chciała- chyba, że orki będą ładniejsze niz w gothicu. A jak zrobisz króla z gothica, zgłaszam sie na ochotnika do wykończenia go.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Rikmaru
Komandos
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ruiny Lorderonu
|
Wysłany: Pią 18:58, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ja chce byc MG z tym PBF to dobry pomysł sam gram na jednym z nich o naruto i jest wypas i miło (nie licząc tyranii) akurat mam Chuunin Exam ale to dobry pomysł tylko zeby posty z gry nie byli jednym słowem bo sie z tego bedzie robic czat tylko wiecie troche większe opisy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|